Olemme mukana ilossa ja surussa – kaikissa elämäntilanteissa

Seurakunta haluaa olla mukana ihmisen kaikissa elämäntilanteissa, niin ilon kuin surun hetkinä. Kirkolliset toimitukset ovat osa elämän taitekohtia sekä juhlahetkiä, jotka kuuluvat elämäämme varhaisesta lapsuudesta vanhuuteen saakka.

Juvan seurakunnassa toimitettavia kirkollisia toimituksia ovat kaste, konfirmaatio, avioliittoon vihkiminen, kodin siunaaminen ja hautaan siunaaminen.

Toimituksiin liittyvissä kysymyksissä voi olla yhteydessä Juvan seurakunnan papin kanssa tai soittaa kirkkoherranvirastoon, virasto on avoinna ma-to klo 9-12, pe suljettu. Hautaan siunaamiseen liittyvät asiat ja varaukset hoidetaan kirkkoherranvirastossa. Kastetilaisuuteen ja avioliittoon vihkmiseen liittyvissä asioissa voi olla yhteydessä kirkkoherranvirastoon tai suoraan seurakunnan papistoon.

Kirkollisista toimituksista löytyy paljon lisätietoa evankelis-luterilaisen kirkon nettisivuilta evl.fiLinkki avautuu uudessa välilehdessä

YouTube-video