Haluaisitko olla mukana suunnittelemassa ja toteuttamassa jumalanpalvelusta?

Juvan seurakunnan jumalanpalvelukset ovat vapaaehtoisvetoisia eli jokaisena pyhänä yksi seurakuntalaisista koostuva vapaaehtoisryhmä suunnittelee ja toteuttaa jumalanpalveluksen haluamiensa painotusten pohjalta. Tämä tehdään yhteistyössä kanttorin ja vastaavan papin kanssa. Käytännössä ryhmä pääsee siis vaikuttamaan jumalanpalveluksen ulkoiseen toteutukseen, musiikkiin, rukouksiin, ihmisten kohtaamiseen ja tämä mahdollistaa hyvinkin erilaiset toteutukset jumalanpalveluksessa, kuten myös mahdolliset "erikoismessut".

Uusille suunnitteluryhmille on tilaa – ilmoittautukaa rohkeasti mukaan!

Ilmoittautua voi kenelle tahansa papille tai kirkkoherralle. YhteystiedotLinkki avautuu uudessa välilehdessä

JUMALANPALVELUSRYHMIEN YHTEYSHENKILÖT 2024-

Pertti Lehikoinen
Risto Löppönen
Aarno Ylönen
Marja-Terttu Valkeavuori
Maija Hänninen

Jumalanpalvelusryhmien toiminnasta saa lisätietoja Sakulta. Mikäli sinua kiinnostaa toimia osana ryhmää tai kerätä ryhmä, jonka yhteyshenkilönä toimit, ota yhteyttä. Uusia ryhmäläisiä kuin myös uusia ryhmiä mahtuu mukaan toteuttamaan, suunnittelemaan ja kehittämään jumalanpalvelusta Juvan seurakunnassa.

Saku Lemmetyinen, kappalainen