Kuorot ja yhtyeet

Juvan seurakunnassa pääset mukaan rennosti, mutta tavoitteellisesti musisoimaan omalla osaamistasollasi. Musiikkiryhmiin voi vapaasti tulla mukaan milloin vain.

Juvan Kirkkokuoro on sekakuoro, joka kokoontuu Juvan seurakuntatalolla torstaisin klo 17.00-18.30. Esiintymisiä on ympäri vuoden messuissa ja muissa seurakunnan tilaisuuksissa.  Ryhmää ohjaa kanttori Ilona Nyman.

Vuorenmaan kuoro on sekakuoro, joka kokoontuu vaihtelevina päivinä Vuorenmaan seurakuntakodilla valmistelemaan Vuorenmaan seurakuntakodin jumalanpalveluksien musiikkia.  Ryhmää ohjaa Kari Haikarainen.

Lasten musiikkiryhmä Musatassut kokoontuu torstaisin seurakuntatalolla klo 14.15-15.00. Musatassut on noin 6-9 vuotiaiden ryhmä, jossa lauletaan, soitetaan ja ollaan yhdessä musiikin parissa. Ryhmää ohjaa kanttori Ilona Nyman

Himmeli -yhtye on projektiluontoinen ryhmä johon voi tulla soittamaan tai laulamaan. Se kokoontuu satunnaisesti valmistelemaan musiikkia Himmelimessuihin ja muihin kauden tilaisuuksiin. (Gospel, messulaulut, virret) Ryhmää ohjaa kanttori Ilona Nyman.

Kysele lisää ja ilmoittaudu:

Ilona Nyman, Kanttori

ilona.nyman@evl.fi