Isoskoulutus

Isoskoulutus pidetään pääsääntöisesti seurakuntatalon nuorisotilassa tai Pyhän Ristin salissa klo15.00 - 17.00.

Tarjolla on välipalaa.

Kauden 2023-2024 Isoskoulutus alkaa torstaina 24.8. klo 15 seurakuntatalon kahviossa.

Muut syksyn isko-iltapäivät ovat: to 14.9., to12.10., to 2.11. ja to 30.11.2023

Isosleiri pidetään Kannashovissa pe 22.9. - su 24.9.2023.

Tarkemmat aikataulut löydät:

seurakunnan tapahtumakalenteriLinkki avautuu uudessa välilehdessä, kirkollisetLinkki avautuu uudessa välilehdessäfacebookLinkki avautuu uudessa välilehdessä ja instaLinkki avautuu uudessa välilehdessä. Seuraathan Juvan seurakuntaa Facebookissa ja instassa (juvasrk).

Isoskoulutus on tärkeä osa Juvan seurakunnan nuorisotyötä. Isoskoulutuksen osana toimii myös kerhonohjaajakoulutus. Isoskoulutus kestää vuoden ja monet "vanhat isoset" jatkavat koulutuksessa myös sen jälkeen. Isoskoulutus alkaa syksyllä ja koulutukseen voit hakeutua, kun olet käynyt rippikoulun.

Isoskoulutukseen kuuluu monia eri osa-alueita (pienryhmätoiminta, ryhmäytyminen, vuorovaikutus, Raamattu, leikit ja pelit, hartaus, osallistuminen erilaisiin tapahtumiin, oman itsen tunteminen ja minä isosena ym.) Isoskoulutuksesta saa todistuksen ja koulutuksen jälkeen pääset toimimaan leireillä, retkillä ja matkoilla isosen tärkeässä tehtävässä.

Isoskoulutus antaa monia erilaisia valmiuksia ryhmässä toimimiseen ja sen ohjaamiseen. Koulutuksen aikana järjestetään myös isosleiri ja käydään jollakin matkalla (usein isosseikkailuun). Näin opit tuntemaan myös muissa seurakunnissa toimivia isosia.

Lisätietoja saat nuorisotyönohjaaja Anulta.

Tule mukaan isostoimintaan!