Seurakuntatalo

Juvan seurakuntatalo ulkoapäin

Kirkkoherranvirasto avoinna ma-to klo 9-12, taloustoimisto ma-pe 9-15

Seurakuntatalo valmistui vuonna 1976 ja sen on suunnitellut arkkitehtitoimisto Erkko Virkkunen. Seurakuntatalon eri tiloja (seurakuntasali, takasali, kahvio, Pyhän Ristin sali ja nuorisotila) voi vuokrata tilaisuuksiin. Seurakuntatalolla sijaitsee kirkkoherravirasto, taloustoimisto, nuorisotila, salit ja työntekijöiden huoneet.

Seurakuntasali,  kahvio ja takasali

Seurakuntasalissa on 100-160 istumapaikkaa ja sali sijaitsee kahvion ja takasalin välissä. Kaikki kolme tilaa ovat yhdistettävissä yhdeksi tilaksi. Seurakuntasalissa on kiinteä dataprojektori ja äänentoisto sekä flyygeli. Seurakuntatalon kahviossa on 50 istumapaikkaa. Takasalissa on noin 35 istumapaikkaa.

Seurakuntatalon keittiö

Keittiössä on laitoskeittiövarustus.

Lähempänä seurakuntataloa olevat parkkipaikat löytyvät Juvantien puolelta (Juvantie 17)

Sydäniskuri Sydäniskuri
Esteetön kulku Esteetön kulku
Esteetön wc Esteetön wc
Lastenhoitohuone Lastenhoitohuone
Pysäköinti Pysäköinti
Tilaa vaunuille Tilaa vaunuille
wc wc

ma 29.4. klo 9.00

Avoin perhekerho

Perhekerho on lasten ja aikuisten kohtaamispaikka, johon lapsi tulee yhdessä aikuisen kanssa.
Toimintaan ovat tervetulleita myös perhepäivähoitajat ryhmänsä kanssa.
ma 13.5. klo 9.00

Avoin perhekerho

Toimintaan ovat tervetulleita myös perhepäivähoitajat ryhmänsä kanssa.