Armon lapset riemuitkaa, soittakaa ja laulakaa.

Musiikkia kaikille seurakuntalaisille

Musiikki on tärkeä osa seurakunnan elämää ja keskeisessä osassa julistustyössä, opetuksessa sekä jumalanpalveluselämässä. Se on kristillisen seurakunnan rukousta, kiitosta ja ylistystä. Musiikin avulla voimme myös ilmaista sen mitä emme osaa aina sanoiksi pukea. Musiikki hoitaa, luo yhteyttä ja auttaa hiljentymään. Saamme siitä voimaa elämäämme.

Juvan seurakunnan musiikkityön suunnittelusta ja toteutuksesta vastaa kanttori. Kanttorin lisäksi musiikkityössä toimii suuri joukko vapaaehtoisia, jotka palvelevat seurakuntaa soitto- ja laulutaidoillaan.

Seurakunnan musiikkityön yksi näkyvimmistä muodoista on kuorotoiminta. Kuorojen esittelyt löydät vasemmalta Kuorot-alasivulta. Uudet laulajat ovat aina tervetulleita mukaan!

Tule musisoimaan!

Musiikkityö ei olisi mahdollista ilman vapaaehtoisia laulajia ja soittajia. Ota rohkeasti yhteyttä kanttoriin, niin löydät paikkasi seurakunnan musiikkitoiminnassa. Toivottavasti tulet mukaan laulamaan, soittamaan

Tule kuuntelemaan!

Konsertteja Juvan kirkossa:

Pe 12.4 klo 18.30 Urut soimaan. Pauliina Hyryn urkukonsertti

Ke 17.4 klo 18 Soittajien sormista. Harmonikkaduo Kalle Siitonen ja Marek Miká

Su 30.6 klo 15 Kesälento. Mezzosopraano Kaisa Makkonen ja Aleksei Rybakov, piano

To 4.7 klo ? Maria Kalaniemi, harmonikka  ja Timo Alakotila, piano

su 14.7 klo 18 Minna Raassina ja Timo Paaso.

pe 19.7 klo 19 Händelin Messias oratorio.

VirsikirjaLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Lasten musiikkiryhmä musatassut